Aufnahmeverfahren für ukrainische Schüler

Порядок запису дітей та підлітків шкільного віку до школи в Саксонії

Liebe Eltern und liebe Kinder,

im Freistaat Sachsen können sich ab sofort alle Schülerinnen und Schüler aus der Ukraine im schulpflichtigen Alter, die nicht in zentralen Aufnahmeeinrichtungen der Landesdirektion untergebracht sind, bei den Standorten des LaSuB für die Aufnahme an sächsischen Schulen anmelden.

Дорогі батьки, дорогі діти!

Державний департамет освіти Саксонії готовий прийняти дітей, що вимушені були покинути свої домівки.Державний департамент освіти Саксонії - центральний орган для батьків з України, що потребують фахової допомоги.  Окрім того, до нас можуть звертатися українські біженьці з педагогічною кваліфікацією.

Bitte nutzen Sie für die Schulanmeldung das Onlineanmeldeportal unter | Або скористайтеся онлайн-порталом реєстрації за адресою:

Координатори з міграції / інтеграції Земельного департаменту з питань школи та освіти Саксонії нададуть вам інформацію та відповідять на ваші запитання зі сфери освіти та школи.

Ansprechpartner und Koordinator für den Bereich Bautzen | У місті перебування Баутцен:

Herr Andreas Zeh Otto-Nagel-Straße 1

02625 Bautzen